pátek, října 17, 2008

Jak se kvalitně postarat o zákazníka

Jednou z mála věcí která nám chyběla k alespoň provizornímu bydlení, byl nějaký vařič. Troubu i plyn. desku máme objednánu, ale ty jsou bohužel určeny k zabudování, takže je nebudeme moci používat dokud nebude linka. A tak jsme se rozhodli přednostně pořídit mikrovlnnou troubu.

Lenka měla z práce dobré zkušenosti s Daewoo KOG 864H, takže jsme si ji také objednali a to i ze stejného obchodu (elektroland.cz). Mikrovlnka byla skladem, druhý den jsme ji vyzvedli a hned ten večer vyzkoušeli. Ale ať jsme zkoušeli co jsme zkoušeli: nepodařilo se nám ji přinutit připravit zakoupenou testovací pizzu. Trouba byla na boku lehce promáčklá, dvířka měla taky nějak nakřivo a to byl právě ten problém. Bez korektně zavřených dvířek trouba odmítla pracovat.

Ráno jsme volali na reklamační linku, vyslechli jsme si, že hovor může být hovor v rámci zkvalitňovaní služeb monitorován a že jsme první v pořadí. Poslechli jsme si tři písničky a znovu jsme byli ujištění o prvním místě. A potom ještě pětkrát. Vysedávat na normální, placené lince se nám nechtělo, takže jsme zavolali na zákaznickou linku. Člověk z reklamací tu dnes není, tak si máme poslat mail a on to hned v pondělí zařídí.

To tam není nikdo schopný se o reklamace postarat? A telefonní linka zvoní do prázdna? Tak se dělá bussines...

AKTUALIZACE: nedlouho po vydání článku (den po telefonátu na reklamační linku) se ozvali ze Světa elektra (elektroland.cz), že troubu můžeme dovézt na výměnu. Super!

1 komentář:

  1. Uznávám, to se mi líbí, takové jednání. Pamatuju se na hádky s kreténem majitelem společnosti, která stihla upadnout do konkurzu, aby vzápětí ten samej člověk založil na tom samém místě obchod s jiným názvem.

    Strašný.

    OdpovědětVymazat