pátek, února 23, 2007

Opět reklamace u Tmo

Není to tak dávno, co jsem řešil s Tmo svou první reklamaci a už je tu druhá. Martin chtěl po mě objednat z portálu T-zones hru Ztraceni - Lost (měsíčně mám 3 motivy z portálu zdarma) pro svůj telefon - všechno proběhlo ok, před pár dny to Martin už i dohrál. Problémový jsem byl samozřejmě až já, když jsem si hru přes WAP objednal, stáhl s spustil. Jediné co jsme ze hry měl byla nepříjemná hláška "Chybná aplikace!". Nu což, třeba se to špatně stáhlo. I na druhý pokus ovšem totožná situace :(.

Jenže co dělat, když mi hra nejede? Má čtvrtmega (navíc jsem ji stahoval 2x!), stahoval jsem ji přes WAP, takže bych musel zaplatit 0,6Kč za každé stažené kilo... Reklamace!

Technické oddělení mi tvrdilo, že jim hra na stejném modelu funguje, ale že mi vrátí kredit za hru - ty jsem ale měl zdarma, takže by mi to (prakticky) k ničemu nebylo. Co stažená data? Zjistí, ozvou se.

Včera ráno jsem měl telefonát, že mi výjimečně data nezapočítají. Nevím sice co je na tom výjimečného, když mi hra nejede, ale budiž...

Žádné komentáře:

Okomentovat