čtvrtek, října 14, 2010

Alza.cz: problémy s reklamací

Dostal jsem od Lenky tašku Dicota Take Off (zakoupenou v alza.cz)  na pracovní notebook. Co čert tomu nechtěl, za 9 měsíců se začala taška, pod tíhou deseti palcového notebooku nošeného v pondělí do a v pátek z práce, párat u zipu. Na reklamaci půjdeš! Pan TH za přepážkou byl ochotný, všechno si vyklikal a s lítostí mi oznámil, že taška musí na posouzení k výrobci, že to tak chodí. Nu dobrá, chápu. Alza prostě nemá odborníky na textil. Podepsal jsem příjemku reklamace a spokojeně odešel.

Jenže spokojenost nevydržela dlouho. V klidu jsem si přečetl příjemku a zhrozil jsem se odstavce: "Reklamace nesplňuje záruční podmínky a byla zamítnuta. Přijatý produkt zašleme dle přání zákazníka na posouzení k výrobci. Zákazník souhlasí s prodlouženou lhůtou vyřízení -- tato lhůta není nijak stanovena." Nesouhlasím ani s jednou částí. Pokud reklamace nesplňuje a byla zamítnuta, tak proč mi to zrovna neřekli? Já jsem nic nepřál a už vůbec jsem nesouhlasil s neomezenou lhůtou vyřízení! Tohle jednání je na úrovni prodejce na ulici...

Ano, můžu si za to sám. Důvěřivec. Teď můžu milostivě čekat jak mi zelený pišišvor z Alza za dva roky oznámí, že tašku v hodnotě 600Kč je možné za 2000Kč opravit a že za posouzení chtějí 1500Kč.

Jde s tím něco dělat? ČOI? Prezident? Usama?

AKTUALIZOVÁNO 5.11.2010:
Vaše reklamace číslo *** byla našimi pracovníky vyřízena.
Způsob vyřízení: Výměna

2 komentáře:

  1. Anonymní07:10

    Čím to, že takové věci zjišťuji až po provedení reklamace? Ano, i já mám na příjemce reklamace z Alza.cz úplně stejnou větu. Stejně tak jsem byl překvapen nesouladem obsahu reklamační příjemky s tím co mi řekl přijímací technik (no jo, tyhle konektory u Nokií padají a už se nevyrábějí desky tak to nejde opravit, zažádáme o dobropis, s tím by neměl být problém). A protože venku lilo jak z konve, byl jsem rád, že jsem se přesunul ze servisu (CellNet, kde mi to vrátili jako neopravitelné s tím, že to je v pohodě v záruce) do Alza.cz. Tak snad dopadnu podobně dobře jako Vy. A kdyby se cukali, pokusím se jim aspoň nabídnout protinákup v podobné hodnotě.

    OdpovědětVymazat
  2. V krátké době mě tam mají znovu, protože reklamovaná taška se opět páře. A tentokrát si to pohlídám.

    OdpovědětVymazat