Jak se kvalitně postarat o zákazníka
Jednou z mála věcí která nám chyběla k alespoň provizornímu bydlení, byl nějaký vařič. Troubu i plyn. desku máme objednánu, ale ty jsou bohužel určeny k zabudování, takže je nebudeme moci používat dokud nebude linka. A tak jsme se rozhodli přednostně pořídit mikrovlnnou troubu.
Lenka měla z práce dobré zkušenosti s Daewoo KOG 864H, takže jsme si ji také objednali a to i ze stejného obchodu (elektroland.cz). Mikrovlnka byla skladem, druhý den jsme ji vyzvedli a hned ten večer vyzkoušeli. Ale ať jsme zkoušeli co jsme zkoušeli: nepodařilo se nám ji přinutit připravit zakoupenou testovací pizzu. Trouba byla na boku lehce promáčklá, dvířka měla taky nějak nakřivo a to byl právě ten problém. Bez korektně zavřených dvířek trouba odmítla pracovat.
Ráno jsme volali na reklamační linku, vyslechli jsme si, že hovor může být hovor v rámci zkvalitňovaní služeb monitorován a že jsme první v pořadí. Poslechli jsme si tři písničky a znovu jsme byli ujištění o prvním místě. A potom ještě pětkrát. Vysedávat na normální, placené lince se nám nechtělo, takže jsme zavolali na zákaznickou linku. Člověk z reklamací tu dnes není, tak si máme poslat mail a on to hned v pondělí zařídí.
To tam není nikdo schopný se o reklamace postarat? A telefonní linka zvoní do prázdna? Tak se dělá bussines...
AKTUALIZACE: nedlouho po vydání článku (den po telefonátu na reklamační linku) se ozvali ze Světa elektra (elektroland.cz), že troubu můžeme dovézt na výměnu. Super!
Lenka měla z práce dobré zkušenosti s Daewoo KOG 864H, takže jsme si ji také objednali a to i ze stejného obchodu (elektroland.cz). Mikrovlnka byla skladem, druhý den jsme ji vyzvedli a hned ten večer vyzkoušeli. Ale ať jsme zkoušeli co jsme zkoušeli: nepodařilo se nám ji přinutit připravit zakoupenou testovací pizzu. Trouba byla na boku lehce promáčklá, dvířka měla taky nějak nakřivo a to byl právě ten problém. Bez korektně zavřených dvířek trouba odmítla pracovat.
Ráno jsme volali na reklamační linku, vyslechli jsme si, že hovor může být hovor v rámci zkvalitňovaní služeb monitorován a že jsme první v pořadí. Poslechli jsme si tři písničky a znovu jsme byli ujištění o prvním místě. A potom ještě pětkrát. Vysedávat na normální, placené lince se nám nechtělo, takže jsme zavolali na zákaznickou linku. Člověk z reklamací tu dnes není, tak si máme poslat mail a on to hned v pondělí zařídí.
To tam není nikdo schopný se o reklamace postarat? A telefonní linka zvoní do prázdna? Tak se dělá bussines...
AKTUALIZACE: nedlouho po vydání článku (den po telefonátu na reklamační linku) se ozvali ze Světa elektra (elektroland.cz), že troubu můžeme dovézt na výměnu. Super!
Uznávám, to se mi líbí, takové jednání. Pamatuju se na hádky s kreténem majitelem společnosti, která stihla upadnout do konkurzu, aby vzápětí ten samej člověk založil na tom samém místě obchod s jiným názvem.
OdpovědětVymazatStrašný.