neděle, července 15, 2007

Den 13. - Národní park Hanging Rock

Dopoledne: odjezd směrem do národního parku Hanging rock. Prý by tam nemělo pršet. Po cestě jsme se zastavili ve Walmart, opět hledajíc Garmin 60 CSX a opět neúspěšně. Na parkovišti byly samozřejmě nějaké cache, stihl jsem jednu a půl. Ta půlka proto, že jsem našel hnízdo sršňů a raději jsem nepokračoval :).

Oběd: u Wendy's. Klasika.

Odpoledne: příjezd do Hanging Rock. Je tu jedna virtuální mega keška: úkolem je dojít až na 10 definovaných míst, zapsat si GPS souřadnice a vyfotit se tam. Kolik míst takto navštívíte, tolikrát si cache můžete zapsat (tedy až 10 nálezů). Prošli jsme 4: Upper Cascades Falls, Hidden Falls, Window Falls a Hanging Rock. První 3 jsou vodopády. Nechci říct že nic moc, ale prostě menší vodopády :). Na Rešovské vodopády to nemá :).

Co je ovšem nádherné je Hanging Rock - skála s náádherným výhledem. Panorámu si ovšem zaplatíte výstupem, který dává v místním horku docela zabrat. A to prý dnes bylo chladno, aspoň místní to tvrdili.

Na výhledu jsem našel první benchmark, což je označení geografických značek, velmi přesně zamířených. Dají se vyhledávat / logovat na GC.COM.

Po cestě zpátky zastávka v dalším Walmartu, neúspěšná.
hanging rock

Večer: na večeři jsme se zastavili u Burger King. Měli jsme u nich sice první snídani po příletu, ale ještě jsme nevyzkoušeli king size porci :). No co vám mám říkat, mazec. Jen bych si raději místo hranolek dal salát; jako ve Wendy's. Na pití jsme dostali obří kelímky, které se vespod zužovali na standardní rozměr, aby se vešly do obvyklých držáků na pití v autech. Rády se převracejí, jak jsme se přesvědčili hned asi ve druhé zatáčce (promiň Ledvo, nejel jsem tak rychle :) ).

Klid při návratu byl narušen hledáním rest pointu, protože jsme toho pití vypili doopravdy hodně. Na hotel jsme to ale stihli.

Měl bych ti asi zmínit Luďka, který se mi včera ozval přes ICQ. Je to Čech, žijící už nějakou dobu s rodinou tady v Severní Karolíně. Taky geokačer, tak mě našel :). Díky němu tak mám přístup k informacím a vysvětlení některých věcí, nad kterými jsem se tady podivoval (kupříkladu proč je lékárna prakticky normální obchod?). Pomůže mi i s objednáním některých věcí: spoustu věcí je potřeba platit bezhotovostně a já rád utratil hotovost :(. Takže díky, díky, díky.